Σάββατο 28 Απριλίου 2012

Επαναληπτικές ασκήσεις στη Γλώσσα για την 6η ενότητα Β' Δημοτικού (Είμαστε έτοιμοι;).

1. Βάζω τόνο ή διαλυτικά ή τόνο και διαλυτικά (ανάλογα τι χρειάζεται) σε
κάθε υπογραμμισμένη λέξη.
Δεν πρέπει να κοροιδεύουμε τους συμμαθητές μας.
Κάθε πρωι πλένω τα δόντια μου.
Ο μαιντανός δίνει νοστιμιά στο φαι.                         
Χθες είδα στον ύπνο μου μια νεραιδα.
«Κοροιδο Μουσολίνι …» τραγούδησαν τα παιδιά στη γιορτή.
  Η χώρα μας παράγει πολλά αγροτικά προιόντα


 
2. Μπορείς  να κυκλώσεις τους διφθόγγους;
  Τα πουλιά κελαηδούν χαρούμενα.                        
  Ο αϊτός και το αηδόνι είναι πουλιά.
  Η παροιμία λέει :«Βοήθα με να σε βοηθώ να ανεβούμε στο βουνό».
  Ο Μάης είναι ο μήνας των λουλουδιών.
  Το κομπολόι μου έχει πολλές χάντρες.



3. Μπορείς να ξαναγράψεις τις προτάσεις βάζοντας απόστροφο ( ’ );

Αύριο θα πάω σε ένα πάρτι γενεθλίων.
_____________________________________________________________
   Έφυγα από το σπίτι και πάω σε ένα συμμαθητή μου.
_____________________________________________________________
   Του έδωσα πολλές ευχές για γρήγορη ανάρρωση.
_____________________________________________________________
  - Πού είναι πιο καλά ;
 - ___________________________________________________________
   Έχουμε το ομορφότερο σχολείο της πόλης μας.
  ____________________________________________________________



4. Μπορείς να βάλεις ενωτικό (-) όπου χρειάζεται; 

· Ο κυρ Γιώργος και η κυρα Γιώργαινα πήγαν στο Κ.Α.Π.Η .
· Ο Αϊ  Δημήτρης είναι πολιούχος της Θεσσαλονίκης.
· Ο κυρ Κώστας είναι φύλακας στο σχολείο μας.
· Ο πάτερ Ιωάννης είναι ο παπάς της ενορίας μας.
· Ο καπετάν Μιχάλης ήταν σπουδαίος ναυτικός.
· Ο Αϊ  Βασίλης είναι πολύ αγαπητός στα παιδιά.


5. Αφήνω ένα μήνυμα στην πόρτα του σπιτιού μου για το φίλο μου ή τη φίλη μου που θα ρθει να με πάρει για να πάμε στο πάρκο να παίξουμε κι εγώ θα λείπω.
________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
                                                                                                      _____________________________


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου